一招KO黑頭 -- 法國RT-DERMIS黑頭導出水


其實我都好關心黑頭既問題,因為如果清潔得唔好既話,黑頭粉刺好易會變成暗瘡,仲會令毛孔粗大哂。

今次我試左來自法國RT-DERMIS黑頭導出水。

來自法國RT-DERMIS黑頭導出水 ($168/30ML)
它含有Ingredients: Aqua(water),hamamelis virginiana,Camellia sinensis等等。
採用多種北美金縷梅,能瞬間滲透毛孔,使黑頭、粉刺自然浮出,暢通毛孔!男女都適用,而且效果都十分顯著!


會每星期用兩次,因為我的黑頭問題唔算太嚴重,只需定期清理一下就可以了。

因為我黑頭既問題影出黎唔夠明顯,所以就用左男朋友個鼻黎作示範,男友個鼻係超多黑頭...



我會把它塗於濕棉片/化妝棉上,再蓋在黑頭處,敷二至四分鐘,便可看到黑頭輕微浮起,再用暗瘡針/棉花棒輕壓黑頭或用黑頭貼,每星期可用一至三次。使用時會有少許痕癢的感覺,是正常的反應。
完成清潔後,記得用收緊毛孔的產品,可有助黑頭粉刺再生。
而我就會用冰凍既GEL MASK去
收緊毛孔。



詳情可去 https://www.facebook.com/rtdermis/ 解一下。


*產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。
因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 *

*********************************************
For business and other inquiries
please email me at
**Contact : athenamm2016@gmail.com
Beauty Exchange Blog:
FB:
IG:
WordPress:
Google Blogger:
UBlog:
MySinaBlog:
She Blog:



Pixnet:

Cosmopolitan:

Share:

0 意見