旅遊都要用保濕精華 一支SK-II神仙水滿足所需

旅遊都要用 保濕精華 一支 SK-II神仙水滿足所需
身為一個成日都坐唔定,好鐘意旅遊嘅 Editor & Web Designer,無論工作,定係嗜好,兩樣嘢都會影響皮膚狀態。
  
這次,受到知名品牌SK-II邀請去做佢哋自家嘅皮膚測試——Magic Ring,睇下自己皮膚年齡去到幾歲!
其實,自己好怕做皮膚測試,只因自己知自己事。我好多時要去外地旅行,一坐就日夜顛倒咁,坐到8-9個鐘飛機,仲要懶用 精華同埋 保濕 ,而家年紀都唔算細啦,要多用 保濕精華保養下,同埋關心皮膚毛孔、光澤等問題。
  今次一於…豁出去 > <
原來,Magic Ring皮膚分析機,係全球嶄新皮膚圖像分析,只需要數分鐘,就可以準確咁測到真實肌膚年齡而肌齡係指SK-II數據庫入面,同接受過測試人,佢哋膚質情況差唔多女性平均年齡,進行比較同分晰唷~
BA姐姐首先Magic Ring皮膚分析機,放近我其中一邊面,然後拍照(帶妝都可以測試!!!)就好快完成。而分析主要有分5大範疇:
1. 
細滑度 -- 係指膚質有冇粗糙、乾燥緊繃、毛孔明顯等問題
2. 
緊緻度 -- 係指肌膚有冇浮腫鬆弛、欠缺緊緻、輪廓轉變等問題
3. 抗皺度 -- 係指皮膚有冇幼紋皺紋、動態紋、法令紋等問題
4. 白晳度 --  係指膚質有冇雀斑、色斑、隱藏色素、暗瘡印等問題5. 光澤度 -- 係指膚色有冇暗沉、缺乏光采、色調不均等問題

好快,結果就出咗嚟,今次測試嘅分數有77分,高過合格好多,肌齡都係24歲,同我自己本身差唔多!
我最關注皮膚白淨同埋細滑上面,代表白淨嘅白晳度係我做得最差嘅,原因係我比較多暗瘡印 (歷史留下的產物T_T)…另外,細滑度都幾差下…都係,生過暗瘡人就會明白毛孔易開難收啊T_T
雖然有2樣做得比較差,結果都有開心位,係我肌膚嘅緊緻同埋抗皺上面都做得幾好,後生過自己肌齡㗎!
做完測試之後,BA姐姐會俾番啱用嘅STARTER KIT,當中有幾款試用裝,可以對症下藥!
同時,好感謝SK-II都送上神仙水,咁就開始用我人生第一枝SK-II神仙水正視下肌膚問題。

第一枝神仙水會多數點用?我用咗一排,多數Hand Carry去長短途旅行,因為細細枝嘅75ML SK-II神仙水,帶去旅行真係好方便,袋一袋入化妝袋就搞掂。我個人用嘅Tips就係搭長途機,會帶一枝75ML SK-II神仙水,唔會倒嚟倒去,  用最新鮮嘅SK-II神仙水,加埋化妝棉濕敷,作即時急救。如果搭短途機,我會用個噴霧樽仔裝好精華上機噴,用 精華 即時 保濕 ,勁方便。
點解帶一枝SK-II神仙水上機就搞掂,唔洗帶其他嘢因為機艙真心乾燥過沙漠,仲有紫外線奇高,SK-II神仙水就可以預防肌膚表層,受呢D外來侵害,變得暗啞或者失去光澤,加上可以配合番唔同需要,做即時 保濕同埋急救,所以真係一枝就夠晒。
關於急救呢方面,我諗起之前喺IG見過旅居韓國嘅Liz搭飛機 (傳送門:https://www.instagram.com/p/BjRginiH-jl/?taken-by=seoulo.diary )之後,將化妝棉加SK-II神仙水 ,濕面上再加保鮮紙,做即時急救!
我都屋企試過,效果都超 保濕同埋吸收
After嘅圖係我用化妝棉加SK-II神仙水拍濕全面再重點厚敷
同我一樣咁鍾意去旅行嘅你,可以622日至到28號,去The Excelsor PlazaSK-II獨有嘅皮膚測試,仲有免費試用裝送番,又可以試到自己皮膚狀態,Walk-In就做到,認真方便又快捷如果錯過咗,都可以去https://goo.gl/aF5gji度登記番,揀番啱嘅時間同地點,Check下肌膚狀態~
*以上為本人使用後的感受,化妝品護膚品因應不同皮膚有不同反應,敬請留意。
*********************************************
For business and other inquiries
please email me at
**Contact : athenamm2016@gmail.com
Beauty Exchange Blog:My Blog
FB: My FB

Share:

0 意見